Bankowość internetowa

Logowanie

Kalendarz

Środa 11 Grudnia 2019
Stefana, Waldemara, Damazego

Menu

Treść strony

Zasady składania i rozpatrywania reklamacji/skarg/wniosków
Zasady składania i rozpatrywania reklamacji/skarg/wniosków

Zasady składania reklamacji/skarg/wniosków
 

 W przypadku posiadania zastrzeżeń dotyczących usług świadczonych przez bank w zakresie wykonywanych czynności bankowych w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r., klient ma prawo złożyć reklamację.

Pełna treść regulacji dotyczącej składania i rozpatrywania reklamacji/skarg/wniosków znajduje się tu.

Formularze do składania reklamacji:

1. Formularz dla klienta indywidualnego - pobierz

2. Formularz dla klienta instytucjonalneg - pobierz

3. Formularz dotyczący karty dla klienta indywidualnego - pobierz

4. Formularz dotyczący karty dla klienta instytucjonalnego- pobierz

Dane kontaktowe

Bank Spółdzielczy „Wspólna Praca” w Kutnie ul. Barlickiego 33, 99-300 Kutno
tel. 24 254 25 21 fax 24 254 06 51
Kod SWIFT: GBWCPLPP

Copyright

Copyright © Bank Spółdzielczy „Wspólna Praca” w Kutnie
powered by netster 2.5