Bankowość internetowa

Logowanie

Kalendarz

Poniedziałek 30 Listopada 2020
Andrzeja, Justyny, Konstantego

Menu

Pasek nawigacji

Aktualności  / 

Treść strony

 <  1  [2]  3  > 

2020.03.30 09:31

Umożliwiamy zawieszenie rat kredytowych

W celu złagodzenia negatywnych skutków związanych z epidemią koronawirusa, Bank Spółdzielczy „Wspólna Praca” w Kutnie umożliwia klientom indywidualnym odłożenie o 3 miesiące terminu spłaty pełnych rat kapitałowo-odsetkowych kredytu, natomiast przedsiębiorcom oferuje zawieszenie rat kapitałowych maksymalnie do 30 września 2020 r.

Wniosek o prolongatę spłat kredytu dotyczy klientów, którzy nie posiadają należności przeterminowanych, a ich sytuacja finansowa uległa zmianie z uwagi na wystąpienie epidemii koronawirusa.

Klienci, którzy chcieliby skorzystać z odroczenia spłaty powinni przesłać uproszczony wniosek na skrzynkę mailową Banku: centrala@bskutno.sgb.pl. W przypadku braku takiej możliwości należy skontaktować się telefonicznie z Oddziałem.

Wniosek należy czytelnie podpisać przez wszystkich kredytobiorców, którzy widnieją w umowie kredytowej, oraz poręczycieli, jeżeli występują w umowie.

W polu Uwagi należy podać uzasadnienie wniosku o prolongatę kredytu.

Po otrzymaniu wniosku Bank skontaktuje się z Klientem i zdalnie przeprowadzi cały proces, łącznie z akceptacją warunków odroczenia i zawarciem porozumienia. Klient nie musi dostarczać żadnych dodatkowych dokumentów, nie ponosi też żadnych dodatkowych opłat.

Wnioski do pobrania:

Dla Klienta Instytucjonalnego:

Wniosek klient instytucjonalny (doc)

Wniosek_Klient_Instytucjonalny(pdf

Dla klienta Indywidualnego:

Wniosek_Klient_Detaliczny (doc)

Wniosek_Klient_Detaliczny (pdf)

 

2020.03.18 09:02

Szanowni klienci

NASZ BANK JEST DOBRZE PRZYGOTOWANY DO ZAPEWNIENIA CIĄGŁOŚCI ŚWIADCZENIA USŁUG W CZASIE ZAGROŻENIA EPIDEMIĄ KORONAWIRUSA.

Zapewnienie ciągłości usług płatniczo – rozliczeniowych jest działaniem priorytetowym.

Bank posiada kilka placówek więc obsługa klientów nie jest zagrożona.

W trosce o zdrowie Państwa i naszych pracowników prosimy o ograniczenie wizyt w naszych placówkach. Zachęcamy do korzystania z bankowości internetowej i mobilnej.

Jednocześnie zapewniamy naszych klientów, że środki zgromadzone w naszym Banku są bezpieczne. Nie będzie ograniczeń wypłat gotówkowych w kasie czy pobierania środków w bankomatach.

Informujemy, że Zarząd Banku podjął decyzję, że od 17 marca 2020 r.  wszystkie placówki Banku będą – aż do odwołania – będą czynne dla klientów w skróconym czasie tj.: Centrala Banku od godz. 8.00 do godz. 14.00, natomiast oddziały Banku od godz. 7.30 do godz. 13.30. Poza tymi godzinami można kontaktować się z bankiem telefonicznie lub mailowo (w standardowych godzinach pracy).

Zgodnie z zaleceniami Światowej Organizacji Zdrowia oraz rekomendacjami krajowymi należy ograniczyć obrót gotówkowy, który może stanowić dodatkowy czynnik ryzyka.

Zarząd Banku wychodząc naprzeciw tym zaleceniom, w trosce o naszych klientów podjął decyzję o wydawaniu od dnia 17 marca 2020 r. kart bankomatowych wszystkim klientom, którzy posiadają aktywne rachunki, lecz nie są jeszcze posiadaczami kart bankomatowych. Decyzja ta podyktowana jest również ograniczaniem obrotów gotówkowych w kasach sklepowych. Karty wraz z numerem PIN będą przychodzić sukcesywnie na Państwa adresy domowe.

Są podejmowane działania mające na celu zwiększenie limitu płatności zbliżeniowych z 50 do 100 zł.

Jeśli wizyta Państwa w Banku będzie koniecznością,  informujemy, że Zarząd Banku wprowadził zasadę, która ogranicza liczbę klientów przebywających jednocześnie na sali obsługi  do maksymalnie trzech osób,  z zachowaniem 1,5 m odległości między nimi.

Jeśli możesz załatwić sprawę przez telefon nie wychodząc z domu – zadzwoń.  

Przede wszystkim zachowajmy spokój i zdrowy rozsądek. Stosujmy się do ogólnych zaleceń Ministerstwa Zdrowia, dbajmy o higienę i starajmy się we własnym zakresie minimalizować (dla siebie i innych) ryzyko rozprzestrzeniania się koronawirusa .

Wszystkich klientów prosimy o wyrozumiałość. 

Zarząd Banku Spółdzielczego   

     „Wspólna Praca” w Kutnie

2020.03.17 11:10

Szanowni Państwo!

Uprzejmie informujemy, że ze wzgledu na wprowadzenie stanu zagrożenia epidemicznego w Polsce,  od dnia 17 marca 2020 roku do odwołania Bank Spółdzielczy "Wspólna Praca" w Kutnie będzie CZYNNY W GODZ. 08:00– 14:00 (oddziały Banku czynne w godz. 7:30 – 13:30).


2020.03.17 10:59

Płać bezdotykowo. Nie kuś koronawirusa

Czy w czasach koronawirusa warto mieć gotówkę? Banknoty i monety mogą być nośnikiem wirusów i bakterii, które, wg dostępnej wiedzy, mogą na nich przetrwać nawet 3 dni.

Roztropność w płatnościach gotówkowych będzie najlepszym rozwiązaniem.  Bezpieczniej zastąpić je płatnościami zbliżeniowymi/bezdotykowymi lub korzystać z bankowości internetowej. Karta płatnicza z funkcją płatności zbliżeniowych, smartphone, smartwatche lub smart opaska, rozliczenia z wykorzystaniem aplikacji mobilnych, przelewy internetowe – wszystko jest dzisiaj bezpieczniejsze od płacenia gotówką.

Polski system bankowy należy do najlepiej zabezpieczonych w Europie. Co do zasady środki pieniężne zgromadzone na kontach obywateli mają gwarancję wypłat do równowartości w złotych kwoty 100 tysięcy euro – stoi za nią prawo i Bankowy Fundusz Gwarancyjny.

Płatności mobilne uwalniają nas od konieczności używania kart oraz samej gotówki. Takie rozliczenia, podobnie jak przelewy elektroniczne, to teraz jeden z najbezpieczniejszych sposobów płatności za produkty i usługi.

Używając karty z funkcją płatności bezdotykowych lub płacąc mobilnie jesteśmy odpowiedzialni, zwiększamy własne bezpieczeństwo i ograniczamy skalę rozprzestrzeniania się wirusa. W tym szczególnym czasie powszechnego zagrożenia koronawirusem, rozważmy odstawienie gotówki.

Dbajmy o bezpieczeństwo własne i naszych bliskich.

2020.01.02 15:38

Od 1 stycznia 2020 r. wprowadzono poważne zmiany w płaceniu podatków VAT, PIT i CIT. Każdy podatnik – zarówno osoba fizyczna, jak i przedsiębiorca – będzie miał własny indywidualny rachunek podatkowy. Każdy podatnik musi wygenerować własny indywidualny rachunek podatkowy. Służy do tego generator mikrorachunku podatkowego dostępny na stronie podatki.gov.pl
 

Mikrorachunek podatkowy służy tylko do wpłat podatku.
Zwroty nadpłat i podatków będą realizowane na dotychczasowych zasadach, czyli np. na rachunek ROR.

Mikrorachunek podatkowy można sprawdzić korzystając z generatora lub otrzymać go w dowolnym urzędzie skarbowym.

Wystarczy, że podasz:

  • PESEL,  jeśli jesteś osobą fizyczną:
    • nie prowadzisz działalności gospodarczej
    • lub nie jesteś zarejestrowanym podatnikiem VAT
  • NIP,  jeśli:
    • prowadzisz działalność gospodarczą lub jesteś podatnikiem VAT
    • lub jesteś płatnikiem podatków, składek na ubezpieczenie społeczne i / lub zdrowotne

Podaj poprawnie swój identyfikator podatkowy, bo to ty jesteś odpowiedzialny za prawidłowe wygenerowanie numeru mikrorachunku.

Nie korzystaj z innych stron internetowych lub numerów rachunków wysyłanych e-mailem lub smsem, które mogą być próbą wyłudzenia. Jego wygenerowanie i prowadzenie nie wiąże się z żadnymi kosztami.

Generator działa 24/7. Możesz więc sprawdzić swój mikrorachunek podatkowy w każdym miejscu i o każdej porze, również przez telefon czy tablet.

Numer twojego mikrorachunku zawsze będzie taki sam, nawet gdy zmienisz adres zamieszkania, właściwość urzędu skarbowego czy nazwisko.

Więcej informacji na stronie https://www.podatki.gov.pl/mikrorachunek-podatkowy/

2019.12.12 13:23

Uprzejmie informujemy, że w dniu 24.12 br. Bank czynny będzie do godziny 12.00. Zlecenia płatnicze przyjęte do godziny 11:30 będą zrealizowane w dniu 24.12.2019r., natomiast przyjęte po 11:30 będą zrealizowane w dniu 27.12.2019r. Płatności natychmiastowe Express Elixir dostępne będą do godziny 16.00. W dniach 25 i 26.12 br. płatności natychmiastowe Express Elixir nie będą dostępne.

W dniu 31.12 br. Bank czynny będzie do godziny 12.00. Zlecenia płatnicze przyjęte do godziny 11:30 będą zrealizowane w dniu 31.12.2019r., natomiast przyjęte po 11:30 będą zrealizowane w dniu 02.01.2020r. Płatności natychmiastowe Express Elixir dostępne będą do godziny 18.00.

W dniu 01.01.2020 r. płatności natychmiastowe Express Elixir nie będą dostępne.

2019.11.28 08:38

Zmiana godzin pracy Banku!!!!!

Uprzejmie informujemy, że obsługa klientów w Centrali Banku w Kutnie przy ulicy Barlickiego 33 od 1 grudnia br. odbywać się będzie od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 16.00.

2019.10.25 13:05

 

3_SGB_mamy_tu_wszystko_240x240.jpg

„Mamy tu wszystko… Płatności mobilne też” to hasło kampanii reklamowej, która promuje usługi mobilne w Bankach Spółdzielczych.

Z przyjemnością informujemy o możliwości korzystania przez naszychh klientów z najnowszych sposobów płatności mobilnych Blik, Google Pay, Apple Pay czy Garmin Pay.

To proste, bezpieczne i wygodne formy płatności w internecie oraz płatności mobilnych za pomocą smartfona i zegarka.

Zapraszamy do korzystania z nowych usług oferowanych przez nasz Bank!

2019.09.27 09:43

Przelewy Express Elixir już dostepne!!!

Szanowni Państwo!

Z przyjemnościa informujemy o uruchomieniu w naszym Banku usługi przelewów natychmistowych Express Elixir.

Przelewy te realizujemy w godzinach od 6.00 do 22.00 od poniedziałku do piątku.

System przelewów natychmiastowych Express Elixir pozwala na błyskawiczny - liczony w sekundach - transfer środków między rachunkami klientów w różnych bankach.

2019.09.10 14:40

W związku z wejściem w życie zapisów Dyrektywy PSD2 uchwalonej przez Parlament Europejski i Radę Unii Europejskiej 25 listopada 2015 r. nasz Bank jest zobowiązany do wprowadzenia zmian w funkcjonowaniu bankowości internetowej.

Bank dostosował swój system bankowości internetowej do zasad tzw. silnego uwierzytelnienia (SCA). Dostosowanie do wymogów dyrektywy dotyczy zarówno procesu logowania do bankowości internetowej jak i autoryzacji (zatwierdzania) przelewów. Dla klientów posiadających tokeny RSA realizacja wymogów dyrektywy PSD2 będzie wiązała się z wycofaniem tokena RSA jako niezgodnego z wymaganiami dyrektywy PSD2. Wobec tego prosimy wszystkich klientów posiadających tokeny RSA o zgłoszenie się do Banku celem zmiany środka autoryzacji na autoryzację za pośrednictwem kodu SMS przesyłanego na telefon komórkowy i kodu PIN lub na token mobilny MAA (informacje na stronie: https://tokenmobilny.pl).

Więcej informacji w sekcji: Dyrektywa PSD2 w bankowości internetowej

Dane kontaktowe

Bank Spółdzielczy „Wspólna Praca” w Kutnie ul. Barlickiego 33, 99-300 Kutno
tel. 24 254 25 21 fax 24 254 06 51
Kod SWIFT: GBWCPLPP

Copyright

Copyright © Bank Spółdzielczy „Wspólna Praca” w Kutnie
powered by netster 2.5