Bankowość internetowa

Logowanie

Kalendarz

Środa 27 Października 2021
Sabiny, Iwony, Wincentego

Menu

Pasek nawigacji

Aktualności  / 

Treść strony

 <  1  [2]  3  4  > 

2020.10.21 11:00

19

 Dostęp do rachunku kiedy chcesz

W aplikacji sprawdzisz stan konta (dla Twoich rachunków osobistych, oszczędnościowych oraz wszystkich kart), historię wydatków i wpływów oraz szczegółowe informacje o koncie.

Przelewy w dowolnym momencie

Łatwo i bezpiecznie zrealizujesz przelew – za pomocą smartfona lub tabletu. Nie odkładaj płatności na później – parę kliknięć i masz je z głowy.

Portfele cyfrowe i BLIK

W SGB Mobile szybko aktywujesz usługę i BLIK oraz dodasz swoją kartę do portfela cyfrowego Google Pay lub Apple Pay. Płać mobilnie tak jak Ci najwygodniej. W aplikacji masz kontrolę nad swoimi kartami, możesz je zablokować w portfelach cyfrowych na wszystkich urządzeniach mobilnych. Ta usługa to bezpieczeństwo i ogromna wygoda w jednym.

Zarządzanie subskrypcjami

To zupełnie nowa usługa, dzięki której możesz w jednym miejscu sprawdzić, w jakich sklepach internetowych zarejestrowana jest Twoja karta płatnicza SGB oraz możesz zablokować pobieranie środków z kasty przez sklep internetowy. Nowa funkcjonalność to również śledzenie na bieżąco do jakich abonamentów subskrypcyjnych dodałeś kartę SGB oraz możliwość zablokowania w prosty sposób kolejnej płatności, np. za serwis streamingowy.

Zmień limit

Dzienne limity transakcji są dodatkowym zabezpieczeniem Twoich pieniędzy, jednak zdarzają się jednorazowe większe zakupy. Teraz możesz w łatwy i bezpieczny sposób zwiększyć lub zmniejszyć limit za pomocą aplikacji – już nie musisz iść do banku!

Korzystaj z dobrze zaprojektowanej aplikacji mobilnej

SGB Mobile jest przejrzysta, funkcjonalna i po prostu ładna. Ogromną wagę przywiązujemy do bezpieczeństwa, dlatego aplikacja posiada szereg zabezpieczeń, a płatności i dyspozycje potwierdzasz bezpiecznymi metodami autoryzacji. Znajdziesz w niej wszystko, czego potrzebujesz do codziennego bankowania.

2020.10.20 10:56

13

Szanowni Państwo, już od dziś możecie skorzystać z usługi SGB ID.

SGB IDto bezpieczne narzędzie służące potwierdzaniu tożsamości online w usługach komercyjnych i publicznych.

 Usługa identyfikacji elektronicznej SGB ID umożliwia bezpieczną weryfikację tożsamości drogą elektroniczną. Dzięki niej można:

  • utworzyć Profil zaufany, dzięki któremu możesz korzystać z usług e-administracji przez internet,
  • podpisywać za pomocą Profilu zaufanego dokumenty w urzędach publicznych,
  • identyfikować swoją tożsamość np. w firmach ubezpieczeniowych, placówkach medycznych – szczegółową listę firm znajdziesz na stronie mojeID 

Przy pomocy kilku kliknięć na dowolnym urządzeniu z dostępem do przeglądarki internetowej i w dowolnym czasie SGB ID pozwala Tobie w bezpieczny sposób potwierdzić swoją tożsamość, zachowując jednocześnie bezpieczeństwo i kontrolę nad przekazywanymi informacjami.

SGB ID to uniwersalne rozwiązanie, które pozwala Tobie na bezpieczne potwierdzanie tożsamości m.in. na tych platformach usług publicznych:

  • obywatel.gov.pl
  • epuap.gov.pl
  • gabinet.gov.pl
  • ceidg.gov.pl
  • pacjent.gov.pl

Więcej informacji jak założyć Profil Zaufany TUTAJ 

2020.09.14 11:25

11

Okres spłaty kredytu 15 lat, maksymalny okres karencji wynosi 2 lata.

Udział środków własnych kredytobiorcy w finansowaniu zadania inwestycyjnego stanowi co najmniej 10%. Środki własne kredytobiorcy muszą być zaangażowane na etapie rozpoczęcia realizacji inwestycji, a powyższy fakt udokumentowany. Kredytobiorca zobowiązany jest udokumentować Bankowi celowość wykorzystania kredytu.

 Oprocentowanie kredytu zależne jest od wysokości środków własnych i wynosi:

  • środki własne od 10% do 20% kosztów inwestycji  - Wibor 3M+ marża banku 3,00pp.
  • środki własne powyżej 20% kosztów inwestycji - Wibor 3M+ marża banku 2,80pp.

Prowizja Banku wynosi 2% od kwoty udzielonego kredytu.

2020.09.11 13:25

9

  • maksymalna kwota kredytu - ograniczona zdolnością kredytową 460.000,00 zł.

  • minimum formalności

  • okres kredytowania  do 25 lat

  • oprocentowanie WIBOR 3M + 1,80 p.p. marża banku

RRSO na dzień 11.09.2020r. dla reprezentatywnego przykładu wynosi 2,408399% dla całkowitej kwoty kredytu 300.000,00 zł na cele mieszkaniowe, spłacanego w 300 ratach miesięcznych malejących. Wysokość najwyższej raty 1.549,43 zł. Oprocentowanie  WIBOR 3M + 1,80 p.p. marża banku wynosi 2,06% w stosunku rocznym. Całkowita kwota do zapłaty przez konsumenta 387.521,35 zł., w tym:

 - całkowita kwota kredytu - 300.000,00 zł,

- odsetki - 77 497.35 zł.

- prowizja przygotowawcza – 6.000,00 zł.

- opłata za administrację - 600,00 zł.

- opłata skarbowa PCC - 19,00 zł.

          - opłata za wystawione zezwolenie  na wykreślenie z księgi wieczystej wpisu hipoteki na  

            rzecz BS  - 100,00 zł.

          - opłata za weryfikację w BIK - 5,00 zł.

- koszt ubezpieczenia nieruchomości od ognia i innych zdarzeń losowych 2.500,00 zł składka
   za cały okres kredytowania  przy założeniu, iż ubezpieczyciel i wysokość składki w tym
   okresie nie ulegną zmianie (składka roczna w wysokości - 100,00 zł.).

- operat szacunkowy – 800,00 zł

Niniejszy materiał ma charakter wyłącznie reklamowy i informacyjny oraz nie stanowi oferty w rozumieniu ustawy z dnia 23 kwietnia 1964r. Kodeks cywilny.

W celu uzyskania szczegółowych informacji zapraszamy do placówek naszego Banku.

2020.07.30 12:10

6

Kredyt dostępny od 01.08.2020r. z przeznaczeniem na:

  • zakup i montaż instalacji fotowoltaicznych,

  • zakup i montaż nowej instalacji grzewczej oraz przyłączenia do sieci ciepłowniczej, gazowej, elektroenergetycznej

  • zakup stolarki okiennej i drzwiowej oraz docieplenie budynków

  • zakup sprzętu AGD A+++,

  • zakup i instalacja przydomowej ekologicznej oczyszczalni ścieków,

Szczegółowe informacje w naszych placówkach

Centrala w Kutnie, tel. 24-254-25-21 w. 107,124

Oddział w Bedlnie, tel. 24-282-16-86

Oddział w Krzyżanowie, tel. 24-356-26-05

Oddział w Oporowie, tel. 24-383-11-56

2020.04.29 17:29

Szanowni Państwo!

Z przyjemnością informujemy, że od dnia dzisiejszego od godz. 18 za pośrednictwem naszej bankowości internetowej można składać wnioski o dotację w ramach Tarczy Finansowej PFR dla mikro, małych i średnich firm zatrudniających od 1 do 249 pracowników. Wnioski można składać tylko za pośrednictwem bankowości elektronicznej. 

Więcej informacji o warunkach uzyskania dotacji na stronach rządowych gov.pl oraz na stronie Polskiego Funduszu Rozwoju.

2020.04.22 14:21

Szanowni klienci!

Informujemy, że od 27 kwietnia 2020 r.  Centrala Banku w Kutnie będzie czynna dla klientów od godz. 8.00 do godz. 16.00, natomiast oddziały Banku od godz. 7.30 do godz. 15.30. 

2020.04.02 09:38

W trosce o zdrowie nas wszystkich, nadal przypominamy i prosimy #zostańwdomu. Tak jest bezpieczniej i korzystniej. W dalszym ciągu zachęcamy do:

  • korzystania z bankowości internetowej, nie z oddziału banku,
  • wybierania płatności bezdotykowych: kartą, telefonem lub zegarkiem,
  • robienia zakupów w internecie,
  • w pierwszej kolejności do telefonicznego lub mailowego zgłaszania swoich spraw.

Jeśli jednak zdecydujecie się Państwo przyjść do naszych placówek, informujemy, że w godzinach od 10 do 12 jesteśmy otwarci tylko dla osób powyżej 65 roku życia. Dbajmy o naszych seniorów!

2020.03.30 09:31

Umożliwiamy zawieszenie rat kredytowych

W celu złagodzenia negatywnych skutków związanych z epidemią koronawirusa, Bank Spółdzielczy „Wspólna Praca” w Kutnie umożliwia klientom indywidualnym odłożenie o 3 miesiące terminu spłaty pełnych rat kapitałowo-odsetkowych kredytu, natomiast przedsiębiorcom oferuje zawieszenie rat kapitałowych maksymalnie do 30 września 2020 r.

Wniosek o prolongatę spłat kredytu dotyczy klientów, którzy nie posiadają należności przeterminowanych, a ich sytuacja finansowa uległa zmianie z uwagi na wystąpienie epidemii koronawirusa.

Klienci, którzy chcieliby skorzystać z odroczenia spłaty powinni przesłać uproszczony wniosek na skrzynkę mailową Banku: centrala@bskutno.sgb.pl. W przypadku braku takiej możliwości należy skontaktować się telefonicznie z Oddziałem.

Wniosek należy czytelnie podpisać przez wszystkich kredytobiorców, którzy widnieją w umowie kredytowej, oraz poręczycieli, jeżeli występują w umowie.

W polu Uwagi należy podać uzasadnienie wniosku o prolongatę kredytu.

Po otrzymaniu wniosku Bank skontaktuje się z Klientem i zdalnie przeprowadzi cały proces, łącznie z akceptacją warunków odroczenia i zawarciem porozumienia. Klient nie musi dostarczać żadnych dodatkowych dokumentów, nie ponosi też żadnych dodatkowych opłat.

Wnioski do pobrania:

Dla Klienta Instytucjonalnego:

Wniosek klient instytucjonalny (doc)

Wniosek_Klient_Instytucjonalny(pdf

Dla klienta Indywidualnego:

Wniosek_Klient_Detaliczny (doc)

Wniosek_Klient_Detaliczny (pdf)

 

2020.03.18 09:02

Szanowni klienci

NASZ BANK JEST DOBRZE PRZYGOTOWANY DO ZAPEWNIENIA CIĄGŁOŚCI ŚWIADCZENIA USŁUG W CZASIE ZAGROŻENIA EPIDEMIĄ KORONAWIRUSA.

Zapewnienie ciągłości usług płatniczo – rozliczeniowych jest działaniem priorytetowym.

Bank posiada kilka placówek więc obsługa klientów nie jest zagrożona.

W trosce o zdrowie Państwa i naszych pracowników prosimy o ograniczenie wizyt w naszych placówkach. Zachęcamy do korzystania z bankowości internetowej i mobilnej.

Jednocześnie zapewniamy naszych klientów, że środki zgromadzone w naszym Banku są bezpieczne. Nie będzie ograniczeń wypłat gotówkowych w kasie czy pobierania środków w bankomatach.

Informujemy, że Zarząd Banku podjął decyzję, że od 17 marca 2020 r.  wszystkie placówki Banku będą – aż do odwołania – będą czynne dla klientów w skróconym czasie tj.: Centrala Banku od godz. 8.00 do godz. 14.00, natomiast oddziały Banku od godz. 7.30 do godz. 13.30. Poza tymi godzinami można kontaktować się z bankiem telefonicznie lub mailowo (w standardowych godzinach pracy).

Zgodnie z zaleceniami Światowej Organizacji Zdrowia oraz rekomendacjami krajowymi należy ograniczyć obrót gotówkowy, który może stanowić dodatkowy czynnik ryzyka.

Zarząd Banku wychodząc naprzeciw tym zaleceniom, w trosce o naszych klientów podjął decyzję o wydawaniu od dnia 17 marca 2020 r. kart bankomatowych wszystkim klientom, którzy posiadają aktywne rachunki, lecz nie są jeszcze posiadaczami kart bankomatowych. Decyzja ta podyktowana jest również ograniczaniem obrotów gotówkowych w kasach sklepowych. Karty wraz z numerem PIN będą przychodzić sukcesywnie na Państwa adresy domowe.

Są podejmowane działania mające na celu zwiększenie limitu płatności zbliżeniowych z 50 do 100 zł.

Jeśli wizyta Państwa w Banku będzie koniecznością,  informujemy, że Zarząd Banku wprowadził zasadę, która ogranicza liczbę klientów przebywających jednocześnie na sali obsługi  do maksymalnie trzech osób,  z zachowaniem 1,5 m odległości między nimi.

Jeśli możesz załatwić sprawę przez telefon nie wychodząc z domu – zadzwoń.  

Przede wszystkim zachowajmy spokój i zdrowy rozsądek. Stosujmy się do ogólnych zaleceń Ministerstwa Zdrowia, dbajmy o higienę i starajmy się we własnym zakresie minimalizować (dla siebie i innych) ryzyko rozprzestrzeniania się koronawirusa .

Wszystkich klientów prosimy o wyrozumiałość. 

Zarząd Banku Spółdzielczego   

     „Wspólna Praca” w Kutnie

Dane kontaktowe

Bank Spółdzielczy „Wspólna Praca” w Kutnie ul. Barlickiego 33, 99-300 Kutno
tel. 24 254 25 21 fax 24 254 06 51
Kod SWIFT: GBWCPLPP

Copyright

Copyright © Bank Spółdzielczy „Wspólna Praca” w Kutnie
powered by netster 2.5